اولین نشست هم‌اندیشی پدیدآورندگان آثار تبلیغی با حضور بیش از هفتاد نفر از فعالان جبهه‌ی فرهنگی و تولیدکنندگان محتواهای تبلیغی، روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ در محل اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، به نقل از دبیرخانه جشنواره تبلیغی لقمان حکیم، اولین نشست علمی جشنواره تبلیغی لقمان حکیم، در استان قم برگزار شد.

اولین نشست هم‌اندیشی پدیدآورندگان آثار تبلیغی با حضور بیش از هفتاد نفر از فعالان جبهه‌ی فرهنگی و تولیدکنندگان محتواهای تبلیغی، روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ در محل اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام جنتی، دبیر جشنواره لقمان حکیم، ضمن معرفی جشنواره لقمان حکیم، به بیان ضرورت مردمی بودن تولید محتوای منبر پرداخت و مهمترین فلسفه‌ی تشکیل این جشنواره را بسترسازی برای کشف، رشد و هم‌افزایی استعدادهای ویژه در عرصه تبلیغ دانست.

حجت الاسلام سید مجید حسینی، دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره تبلیغی لقمان حکیم، سخنران دیگر این نشست بود. او با اشاره به فعالیت‌ها و مصوبات شورای سیاست‌گذاری جشنواره لقمان حکیم گفت: وظیفه‌ی شورای سیاست‌گذاری جشنواره؛ تعریف دبیرخانه، تصویب آئین‌نامه‌ها، تعیین اعضای شورای علمی و هیأت داوران و سایر امور مربوط به برگزاری جشنواره می‌باشد.

در ادامه‌ی این نشست حجت الاسلام صالح پرور، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره لقمان حکیم، به تبیین قالب‌های فراخوان آثار تبلیغی پرداختند و نمونه‌هایی از این قالب‌ها را بیان و تحلیل نمودند.

حجت الاسلام وطن‌فدا، پژوهشگر و استاد پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، به عنوان آخرین سخنران این نشست به بیان محورهای پیشنهادی جشنواره و ضرورت بیانیه گام دوم انقلاب در تولید محتوای تبلیغی پرداختند.

انتهای این نشست به پرسش و پاسخ و بیان نظرات و پیشنهادات شرکت‌کنندگان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احمد رجبی نژاد