جلسه مدیریت جهادی مورخ 26 تیرماه با حضور کادر و مدیران مؤسسه تخصصی امیربیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، جلسه مدیریت جهادی مورخ ۲۶ تیرماه با حضور کادر و مدیران مؤسسه تخصصی امیربیان برگزار شد.

حجت الاسلام کلاته مدیر موسسه خطابه امیربیان در حضور کادر موسسه با اشاره به سند راهبردی امیربیان گفت:

سند راهبردی امیربیان بعد از حدود ۱۰ ماه تلاش و بررسی یک تیم ۷ نفره و استفاده از کارشناسان مختلف با حجم مباحثاتی بیش از ۱۱۰۰ نفر ساعت از ابتدای مهر ۹۷ مبنای فعالیت های موسسه قرار گرفت و انشاءالله تا ۴ سال آینده بر اساس آن عمل خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:
در آستانه اتمام سال اول این سند، با بررسی های انجام شده توسط شورای معاونین، این سند در حال به روز رسانی بوده و طبیعتا تغییراتی جزئی در برخی از بخش های آن به وجود خواهد آمد تا با سرعت و دقت بیشتری در مسیر محقق شدن ماموریت امیربیان قدم برداشته شود.

مدیر موسسه امیربیان در مورد تنها تغییری که در بخش های اصلی ساختار سازمانی این موسسه به وجود آمده گفت:

معاونت فنی و پشتیبانی به دلایلی از جمله چالاک تر شدن بخش های مختلف آن، تبدیل به ۲ بخش، دفتر مالی و دفتر امور اداری شده که در کنار دفتر طرح و برنامه و دفتر روابط عمومی ۴ بخشی باشند که مستقیما زیر مجموعه مدیریت به فعالیت خواهند پرداخت.

در پایان این جلسه، تودیع و معارفه برخی از معاونین و مدیران این موسسه به نحو زیر انجام گردید:

حجت الاسلام محمدی که در یکسال گذشته مدیر واحد توانمندسازی معاونت تربیت و منابع انسانی بودند، به عنوان مسئول این معاونت انتخاب شدند و همچنین از زحمات حجت الاسلام صالح پرور که در یکسال گذشته در این سنگر مشغول به خدمت بودند، تقدیر گردید.

حجت الاسلام بلوکی که معاونت پشتیبانی را بر عهده داشتند تودیع شدند و از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین تودیع حجت الاسلام کرمی مسئول دفتر طرح و برنامه انجام و مقرر گردید، حجت الاسلام حلاجی مسئولیت این دفتر را بر عهده گیرند و همچنان مسئولیت معاونت آموزش را تا دو ماه آینده و تا زمان معرفی معاون آموزش جدید بر عهده خواهند داشت.

از دیگر بخش هایی که مستقیما زیر نظر مدیریت به فعالیت خواهد پرداخت، دفتر امور اداری بوده که شامل بخش های پشتیبانی، کارگزینی و دبیرخانه می باشد. مسئولیت این دفتر را نیز حجت الاسلام کرمی برعهده خواهند داشت که در این جلسه معرفی شدند.

و در پایان حجت الاسلام صنم نژاد نیز به عنوان مسئول دفتر امور مالی معارفه شدند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احمد رجبی نژاد