به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیر بیان، محصولات تبلیغی محرم 1440 این مؤسسه در همایش تبلیغی میثم تمار رونمایی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیر بیان، محصولات تبلیغی محرم ۱۴۴۰ این مؤسسه در همایش تبلیغی میثم تمار رونمایی شد.
این محصولات عبارت اند از:
۱- شاه کلید
۲- عرفان کربلا
۳- از کربلای حسینی تا کربلای خمینی
۴- جاهلیت مدرن
علاقه مندان محترم می تواند با مراجعه به آدرس قم، صفائیه، کوچه ۲۱، پلاک ۱۰ و یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیان بوک این محصول را تهیه نمایند.
- نویسنده : احمد رجبی نژاد
https://amirebayan.ir/?p=483
معاونت تبلیغ
تاریخ : ۲۶ - مهر - ۱۳۹۹
معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم منتشر کرد:
روش شناسی سخنرانی دینی(۱)
روش های خطبه خوانی
سال های متمادی، موضوع مهمی همچون، چیستی، چرایی و چگونگی خطبه و خطبه خوانی به دلایل مختلف، مورد غفلت قرار گرفته و بسیاری از سخنرانان به خواندن خطبه های کلیشه ای و تکراری عادت کرده اند. بی توجهی به خطبه آنقدر در میان بعضی سخنرانان شایع است که حتی گاهی خود سخنران آنچنان که باید توجهی به الفاظ و مضامینی که قرائت می کند ندارد چه رسد به مخاطب.
کتاب روش های خطبه خوانی با ایجاد تنوع و جذّابیت در نوع خطبه خوانی و ارائۀ نگاهی نو به بحث خطبه، به انواع، اجزاء، شرایط و شیوه های قرائت خطبه، حس های مختلف هنگام قرائت خطبه، انواع جملات و عبارات متصل به خطبه و در نهایت به خطبه های ۱۴معصوم، ماه مبارک رمضان، محرم الحرام و… می پردازد.
روش شناسی سخنرانی دینی(۲)
روش های روضه خوانی
یکی از دغدغههای مهم مبلغان، یادگیری چگونگی ذکر مصیبت و یا همان روضهخوانی(نه مداحی) در پایان سخنرانی است و نیز انتظار عموم مردم از آنها، شنیدن روضههای دلنشین و زیبا بوده و هست. به تجربه ثابت شده است که مبلغان و سخنورانی میتوانند در عرصۀ تبلیغ موفقتر عمل کنند که بتوانند خوب روضه بخوانند، این در حالی است که ضعف روضه خوانی در میان برخی مبلغان، مسئلۀ قابل کتمانی نیست.
کتاب روش های روضه خوانی در سه بخش چیستی، چرایی و چگونگی به تعاریف، انواع، اقسام روش ها، اصول و فنون روضه خوانی میپردازد. در این کتاب بیش از ۳۰ شیوه ی جذاب و متنوع پرورش روضه، به همراه نمونه های اجرایی آن به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.
روش شناسی سخنرانی دینی(۳)
روش های چینش و پرورش محتوا
بسیاری از مبلغان در رابطه با این که چگونه میتوان محتوای سخنرانی را به شکلی تأثیرگذار چینش کرد سردرگم بوده و سؤالات متعددی را پیرامون چگونگی تقدم و تأخر مطالب در سخنرانی مطرح می کنند.
کتاب روش های چینش و پرورش محتواکه سومین مجلد از سلسله کتابهای روش شناسی سخنرانی دینی به شمار می رود، روش های جامعی را برای تنظیم، چینش و پرورش و حتی تولید محتوا ارائه می دهد. چینش و پرورش محتوا یکی از مباحث مهم و ضروری در روش شناسی سخنرانی دینی به شمار می رود. کتاب مذکور از دو زاویه به چینش و پرورش محتوا توجه دارد: الف)چینش مقدماتی که شامل چینش بر اساس اجزاء سخن و جلسات سخنرانی است.ب) چینش تکمیلی که شامل چینش بر اساس قالب های سخن و مدل های مفهومی است.
روش شناسی سخنرانی دینی(۴)
روش های ایجاد انگیزه
با وجود جاذبه هاى بیرونى و ضعف انگیزه هاى معنوى، مخاطبان ما به سختى حاضرند در جلسات مذهبى نشسته و به سخنان خطیب گوش دهند. تا مخاطب در ابتداى سخنرانى نسبت به موضوع بحث حسّاس نشود و انگیزه نداشته باشد، حوصله شنیدن سخنرانى را نخواهد داشت.
کتاب روش های ایجاد انگیزه به سه بخش ایجاد انگیزه قبل از سخنرانی، حین سخنرانی و بعد از سخنرانی توجه دارد. با توجه به اینکه ایجاد انگیزه حین سخنرانی ارتباط مستقیمی با سخنرانی پیدا میکند این مباحث نیز در سه بخشِ روش های ایجاد انگیزه ی ابتدایی، میانی و پایانی ارائه شده است. این روش ها هر کدام تأثیر ویژهای در ایجاد، رشد و ارتقاء انگیزه ی مخاطبان خواهند داشت. یکی از امتیازات ویژه ی این کتاب استناد بیش از ۹۵% روش ها به آیات قرآن می باشد.
روش شناسی سخنرانی دینی(۵)
روش های اقناع اندیشه
به کار انداختن اندیشه ی مخاطبان و اقناع آن، یکى از مهمترین اهداف سخنرانی دینی به شمار می رود. چرا که تمام واکنش ها از دریچ هی اقناع می گذرد و تا اندیشه ی انسان نسبت به موضوعی قانع نشود تغییر در رفتار بسیار مشکل و یا غیرممکن خواهد بود.
کتاب روش های اقناع اندیشه بعد از بررسی تاریخچه ی اقناع به تعاریف اقناع در حوزه های مختلف پرداخته و پس از بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به اقناع و متقاعد سازی، مبانی دینی و اصول اقناع اندیشه را مطرح می کند. در این کتاب به ۱۰ روش عمدهی اقناع و متقاعد سازی پرداخته شده است و به جهت کاربردی شدن بحث چگونگی استفاده از این روش ها را به همراه یک نمونهی سخنرانی ارائه داده است.
مرکز پخش: قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی
تلفن: ۳۷۲۵۵۸۹۰- ۰۲۵(داخلی۴۵)
سعید
تاریخ : ۱۴ - بهمن - ۱۳۹۸
با سلام. لطفا کتاب هایی که میزارید برای فروش،مقدار خلاصه ای از آن هم بذارید تا ببینیم مطالبش بدرد ما می خوره تا سفارش بدیم یا نه؟
محمد جواد
تاریخ : ۱۶ - شهریور - ۱۳۹۹
سلام به شما کاربر گرامی؛
پیشنهاد شما به واحد مربوطه ارائه گردید.
شیخ میثم رضایی
تاریخ : ۳۰ - شهریور - ۱۳۹۷
ای داد بیداد
فیلم های پورن و ضد اسلامی
بصورت رایگان در اینترنت موجوده
حالا ما برای دینمون پول پول پول میخوایم
بعدشم میگیم چرا فرهنگ اینجوری شد
البته صحبتم فقط با شما نیست
ولی با شما هم هست
م
تاریخ : ۲۷ - شهریور - ۱۳۹۷
سلام بر شما مجاهدان راه فرهنگ
ای کاش وقتی دقیقه نود کتاب را عرضه می کنید، کمی فکر مبلغانی باشید که شهرستان هستند
حالا اگر پی دی اف رو برای فروش عرضه می کردید و می خریدیم بعد مثلا یه طلبه هم اصلا در گروهی منتشر می کرد و خیلی ها نمی خریدند، شما به هدف فرهنگی می رسیدید ولو به هدف تجاری نرسید.
قلبا از این حرکت شما دلگیر شدم و شدند.
دهه محرم تمام شد، کتاب مبارک انبار فروشگاه باشد
یاعلی
احمد رجبی نژاد
تاریخ : ۲۷ - شهریور - ۱۳۹۷
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
عرضه محصولات بر عهده فروشگاه نیست و بر عهده پژوهشگاه هست و به علت مشکلات مالی دیر عرضه شد
در برنامه های آتی فروشگاه اینترنتی، عرضه پی دی اف محصولات در دستور کار قرار خوهد گرفت
از انتقادات و پیشنهادات شما سپاسگذاریم
سعید
تاریخ : ۲۳ - شهریور - ۱۳۹۷
سلام و خداقوت
کاش نسخه ی الکترونیک (pdf و …) محصولات رو هم برا فروش میذاشتید
احمد رجبی نژاد
تاریخ : ۲۴ - شهریور - ۱۳۹۷
إن شاءالله در آینده نزدیک در فروشگاه اینترنتی بیان بوک اضافه خواهد شد